17 Ekim 2011 Pazartesi

... About to die!

Valla ne yalan söliyim, Cuma günü işyerinden çıktığımdan beridir eve gitmedim. Felekten bir "haftasonu" çaldık arkadaşlarla :) Bir takım halletmem gereken işler vardı onları hallettikten sonra kendimi alemlere attım. Haftasonu her ne kadar soğuk bile olsa "Kankam ve can kardeşim" Kerem Dağdelen ve yine aynı şekilde (bu haftasonu lakap olarak "ısmarlamasyon abi" dediğim) Yasin abim ile baya bi takıldık. Kısaca nargileye doydum birde uzundur sinemaya gitmiyordum o işi hallettik vs vs vs .. Şu anda işyerinde çalışmaya "çalışıyorum" ve 90 dakika kadar alabildiğim uykum ile idare etmeye çalışıyorum :) öğlen arasında patron izin verirse bi kestirebilirim duruma göre ama "bakacağız" bakalım ne olacak :) haydi bana iyi çalışmalar, sizede iyi çalışmalar, iyi günler, iyi üşümeler vs vs vs....

P.S. Bu arada yeni espriler keşfettik. Onları da detaylıca anlatırıım bir ara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder